


1967 Camaro RestoMod

1967 Mustang Fastback S-Code

1951 Ford F1
Saabus uus projekt, seekord juba lahtivõetud ja liivapritsis käinud
Uued keredetailid ei sobi kunagi täpselt. Hea tulemuse saamiseks on vaja oskust, aega ja kannatust
Viltuste uksevahede korrigeerimine
Raami lühendamine
Kasti sobitamine
Värvitööd Retro Garage’is. Kuna kruntvärvi all oli roostet, tuli see maha võtta.

1963 Chevrolet Impala
Mujal alustatud projekti jätkamine algab osade sorteerimisest ja võtab alati rohkem aega.

1953 Ford F100

1993 Chevy VAN G20

1970 Dodge Challenger R/T
Vinyl top installation by SideEffect

1973 Corvette C3 Convertible
Projektiautode salongi vent/küte on enamasti kehvas seisus – tihendid jms. aja jooksul ära pudenenud, klapid-võllid roostes, kauem seisnud autodel on vendi korpuses tihti olnud ka kellegi pesa või ladu 😉 …et kõik töötaks vaikselt ja laitmatult ning salongi tuleks puhas ja värske õhk, võtame ventilatsiooniseadmed alati lahti, puhastame-korrastame-värvime, paneme uued tihendid ja kui vaja, uue radiaatori.
Pidurid Wilwoodilt
Hea külastaja – lisame siia lähiajal infot jõudumööda juurde. 🙂

1978 Cadillac Fleetwood – Holley Digital Dash

1965 Rambler Marlin RestoMod

1967 Buick Riviera
Nagu selliste projektide puhul tavaline, selgus lahtivõtmise käigus, et Riviera on oma pika elu jooksul mõndagi kogenud. Aastatele lisaks on oma jälje jätnud ka mingit sorti plekimõlkimine, sest vasak esitiib ja uks pärinevad erinevatelt doonoritelt, parem esitiib poolenisti pahtlist voolitud. Läbiroostetanud kohti on lapitud ameerika kombe kohaselt – kasutades katuseplekki, neete, kruvisid, liimi, paberit ja makroflexi ning määrides kõigele peale paksu kihi roostetõrjet. Kui ülearused kihid eemaldatud, läheb kere liivapritsi ja siis selgub keretööde maht. Ka elektrisüsteem on huvitav tänu aegade jooksul selle kallal toimetanud erinevatele elektrikele. Aga pole hullu, seni on siin kõikidest projektidest auto saanud ja 1967 Riviera on kindlasti seda väärt.
Kere seisukord pärast liivapritsi on rahuldav ja taastatav.
Krunditud kere plekitööde ootel
Plekitöö algus. Kuna küljekarbid on villa ja pähklikoori täis (tavaline asi 😉 ) , tuleb veidi rohkem lahti lõigata

1969 Chevrolet El Camino SS
1969 Chevy El Camino jõudis meile Californiast ja oli täiesti ootuspärases seisus, eelmisel omanikul pooleli jäänud projekt.
Tänaseks on auto valmis ja saanud tunnustatud vanasõiduki staatuse, e. musta reg.numbri maksimumpunktidega.
Plekitööd on tehtud, nüüd on tööjärg värvitöökoja käes
Kere on värvitud ja valmis kokkupanekuks
Raam enne ja pärast
Müratõrje: tuleseinale kahekordne ja põhjale üks kiht.
Vinüültop’i paigaldus
Mootor peal!
Valmis!
“Autolehe” fotosessioon artikli “Õnnelik juhus muutis auto saatuse” kohta (13.01.2021).

1969 Ford Mustang Fastback Mach 1
Valmis! Musta numbri taotlemise käigus tunnistas vanatehnika ekspertkomisjon tehtud töö 100 punkti vääriliseks.

1965 Chevrolet Impala
Algus: netist piltide järgi ostetud auto paistab pealtnäha päris kena…
283 cid originaalmootor
Kere tegelik seisukord selgub pärast liivapritsi…seekord olid eelmised remondimehed olnud üsna loomingulised
Impala uus kodu on Soomes