1951 Ford F1

1951 Ford F1

Saabus uus projekt, seekord juba lahtivõetud ja liivapritsis käinud

Uued keredetailid ei sobi kunagi täpselt. Hea tulemuse saamiseks on vaja oskust, aega ja kannatust

Viltuste uksevahede korrigeerimine

Raami lühendamine

Kasti sobitamine

Värvitööd Retro Garage’is. Kuna kruntvärvi all oli roostet, tuli see maha võtta.

 

 

 

1973 Corvette C3 Convertible

1973 Corvette C3 Convertible

 

Projektiautode salongi vent/küte on enamasti kehvas seisus – tihendid jms. aja jooksul ära pudenenud, klapid-võllid roostes, kauem seisnud autodel on vendi korpuses tihti olnud ka kellegi pesa või ladu 😉 …et kõik töötaks vaikselt ja laitmatult ning salongi tuleks puhas ja värske õhk, võtame ventilatsiooniseadmed alati lahti, puhastame-korrastame-värvime, paneme uued tihendid ja kui vaja, uue radiaatori.

 

Pidurid Wilwoodilt

Hea külastaja – lisame siia lähiajal infot jõudumööda juurde. 🙂

1967 Buick Riviera

1967 Buick Riviera

Nagu selliste projektide puhul tavaline, selgus lahtivõtmise käigus, et Riviera on oma pika elu jooksul mõndagi kogenud. Aastatele lisaks on oma jälje jätnud ka mingit sorti plekimõlkimine, sest vasak esitiib ja uks pärinevad erinevatelt doonoritelt, parem esitiib poolenisti pahtlist voolitud. Läbiroostetanud kohti on lapitud ameerika kombe kohaselt – kasutades katuseplekki, neete, kruvisid, liimi, paberit ja makroflexi ning määrides kõigele peale paksu kihi roostetõrjet. Kui ülearused kihid eemaldatud, läheb kere liivapritsi ja siis selgub keretööde maht. Ka elektrisüsteem on huvitav tänu aegade jooksul selle kallal toimetanud erinevatele elektrikele. Aga pole hullu, seni on siin kõikidest projektidest auto saanud ja 1967 Riviera on kindlasti seda väärt.

Kere seisukord pärast liivapritsi on rahuldav ja taastatav.

Krunditud kere plekitööde ootel

Plekitöö algus. Kuna küljekarbid on villa ja pähklikoori täis (tavaline asi  😉  ) , tuleb veidi rohkem lahti lõigata

 

1969 Chevrolet El Camino SS

1969 Chevrolet El Camino SS

1969 Chevy El Camino jõudis meile Californiast ja oli täiesti ootuspärases seisus, eelmisel omanikul pooleli jäänud projekt.

Tänaseks on auto valmis ja saanud tunnustatud vanasõiduki staatuse, e. musta reg.numbri maksimumpunktidega.

Plekitööd on tehtud, nüüd on tööjärg värvitöökoja käes

Kere on värvitud ja valmis kokkupanekuks

Raam enne ja pärast

Müratõrje: tuleseinale kahekordne ja põhjale üks kiht.

Vinüültop’i paigaldus

Mootor peal!

Valmis!

“Autolehe” fotosessioon artikli “Õnnelik juhus muutis auto saatuse” kohta (13.01.2021).

1965 Chevrolet Impala

1965 Chevrolet Impala

Algus: netist piltide järgi ostetud auto paistab pealtnäha päris kena…

283 cid originaalmootor

Kere tegelik seisukord selgub pärast liivapritsi…seekord olid eelmised remondimehed olnud üsna loomingulised

 

Impala uus kodu on Soomes