1965 Ford Mustang Convertible
1975 Cadillac Coupe DeVille
1972 Buick Centurion 455 cid
1954 GMC3100 -> S10 Frame Swap
1956 Buick 322
1958 Cadillac Coupe DeVille
L99/LS3+6L80E
1968 Cadillac Deville Coupe
1967 Camaro RestoMod
1967 Mustang Fastback S-Code
1953 Ford F100
1993 Chevy VAN G20
1965 Rambler Marlin RestoMod
1967 Buick Riviera
Nagu selliste projektide puhul tavaline, selgus lahtivõtmise käigus, et Riviera on oma pika elu jooksul mõndagi kogenud. Aastatele lisaks on oma jälje jätnud ka mingit sorti plekimõlkimine, sest vasak esitiib ja uks pärinevad erinevatelt doonoritelt, parem esitiib poolenisti pahtlist voolitud. Läbiroostetanud kohti on lapitud ameerika kombe kohaselt – kasutades katuseplekki, neete, kruvisid, liimi, paberit ja makroflexi ning määrides kõigele peale paksu kihi roostetõrjet. Kui ülearused kihid eemaldatud, läheb kere liivapritsi ja siis selgub keretööde maht. Ka elektrisüsteem on huvitav tänu aegade jooksul selle kallal toimetanud erinevatele elektrikele. Aga pole hullu, seni on siin kõikidest projektidest auto saanud ja 1967 Riviera on kindlasti seda väärt.
Kere seisukord pärast liivapritsi on rahuldav ja taastatav.
Krunditud kere plekitööde ootel
Plekitöö algus. Kuna küljekarbid on villa ja pähklikoori täis (tavaline asi 😉 ) , tuleb veidi rohkem lahti lõigata