1967 Buick Riviera

1967 Buick Riviera

Nagu selliste projektide puhul tavaline, selgus lahtivõtmise käigus, et Riviera on oma pika elu jooksul mõndagi kogenud. Aastatele lisaks on oma jälje jätnud ka mingit sorti plekimõlkimine, sest vasak esitiib ja uks pärinevad erinevatelt doonoritelt, parem esitiib poolenisti pahtlist voolitud. Läbiroostetanud kohti on lapitud ameerika kombe kohaselt – kasutades katuseplekki, neete, kruvisid, liimi, paberit ja makroflexi ning määrides kõigele peale paksu kihi roostetõrjet. Kui ülearused kihid eemaldatud, läheb kere liivapritsi ja siis selgub keretööde maht. Ka elektrisüsteem on huvitav tänu aegade jooksul selle kallal toimetanud erinevatele elektrikele. Aga pole hullu, seni on siin kõikidest projektidest auto saanud ja 1967 Riviera on kindlasti seda väärt.

Kere seisukord pärast liivapritsi on rahuldav ja taastatav.

Krunditud kere plekitööde ootel

Plekitöö algus. Kuna küljekarbid on villa ja pähklikoori täis (tavaline asi  😉  ) , tuleb veidi rohkem lahti lõigata

1951 Ford F1

1951 Ford F1

Saabus uus projekt, seekord juba lahtivõetud ja liivapritsis käinud

Uued keredetailid ei sobi kunagi täpselt. Hea tulemuse saamiseks on vaja oskust, aega ja kannatust

Viltuste uksevahede korrigeerimine

Raami lühendamine

Kasti sobitamine

 

 

 

1969 Chevrolet Corvette

1969 Chevrolet Corvette

Värvitöökojast tagasi

Nüüd on käes raami kord

Esitulesid liigutab algse vaakumsüsteemi asemel elekter – sujuvam ja töökindlam.

Ühtlane tühikäik

“Lonkav” tühikäik

 

Originaalis liigutab klaasipuhastite “ust” vaakum – nüüd on seegi elektriliseks tehtud: sujuvam ja töökindlam.

 

Mercedes Hot Rod

Mercedes Hot Rod

Hea külastaja – lisame siia lähiajal infot jõudumööda juurde. 🙂

1968 Camaro

1968 Camaro

Tuleseinale läheb kaks kihti Gladeni mürasummutusmatti Aero Flex + Aero Multi

Hea külastaja – lisame siia lähiajal infot jõudumööda juurde. 🙂

1973 Corvette C3 Convertible

1973 Corvette C3 Convertible

 

Projektiautode salongi vent/küte on enamasti kehvas seisus – tihendid jms. aja jooksul ära pudenenud, klapid-võllid roostes, kauem seisnud autodel on vendi korpuses tihti olnud ka kellegi pesa või ladu 😉 …et kõik töötaks vaikselt ja laitmatult ning salongi tuleks puhas ja värske õhk, võtame ventilatsiooniseadmed alati lahti, puhastame-korrastame-värvime, paneme uued tihendid ja kui vaja, uue radiaatori.

 

Hea külastaja – lisame siia lähiajal infot jõudumööda juurde. 🙂