1967 Buick Riviera

1967 Buick Riviera

Nagu selliste projektide puhul tavaline, selgus lahtivõtmise käigus, et Riviera on oma pika elu jooksul mõndagi kogenud. Aastatele lisaks on oma jälje jätnud ka mingit sorti plekimõlkimine, sest vasak esitiib ja uks pärinevad erinevatelt doonoritelt, parem esitiib poolenisti pahtlist voolitud. Läbiroostetanud kohti on lapitud ameerika kombe kohaselt – kasutades katuseplekki, neete, kruvisid, liimi, paberit ja makroflexi ning määrides kõigele peale paksu kihi roostetõrjet. Kui ülearused kihid eemaldatud, läheb kere liivapritsi ja siis selgub keretööde maht. Ka elektrisüsteem on huvitav tänu aegade jooksul selle kallal toimetanud erinevatele elektrikele. Aga pole hullu, seni on siin kõikidest projektidest auto saanud ja 1967 Riviera on kindlasti seda väärt.

Kere seisukord pärast liivapritsi on rahuldav ja taastatav.

Krunditud kere plekitööde ootel

Plekitöö algus. Kuna küljekarbid on villa ja pähklikoori täis (tavaline asi  😉  ) , tuleb veidi rohkem lahti lõigata

 

1951 Ford F1

1951 Ford F1

Saabus uus projekt, seekord juba lahtivõetud ja liivapritsis käinud

Uued keredetailid ei sobi kunagi täpselt. Hea tulemuse saamiseks on vaja oskust, aega ja kannatust

Viltuste uksevahede korrigeerimine

Raami lühendamine

Kasti sobitamine

Värvitööd Retro Garage’is. Kuna kruntvärvi all oli roostet, tuli see maha võtta.