
1965 Rambler Marlin RestoMod
Nagu selliste projektide puhul tavaline, selgus lahtivõtmise käigus, et Riviera on oma pika elu jooksul mõndagi kogenud. Aastatele lisaks on oma jälje jätnud ka mingit sorti plekimõlkimine, sest vasak esitiib ja uks pärinevad erinevatelt doonoritelt, parem esitiib poolenisti pahtlist voolitud. Läbiroostetanud kohti on lapitud ameerika kombe kohaselt – kasutades katuseplekki, neete, kruvisid, liimi, paberit ja makroflexi ning määrides kõigele peale paksu kihi roostetõrjet. Kui ülearused kihid eemaldatud, läheb kere liivapritsi ja siis selgub keretööde maht. Ka elektrisüsteem on huvitav tänu aegade jooksul selle kallal toimetanud erinevatele elektrikele. Aga pole hullu, seni on siin kõikidest projektidest auto saanud ja 1967 Riviera on kindlasti seda väärt.
Kere seisukord pärast liivapritsi on rahuldav ja taastatav.
Krunditud kere plekitööde ootel
Plekitöö algus. Kuna küljekarbid on villa ja pähklikoori täis (tavaline asi 😉 ) , tuleb veidi rohkem lahti lõigata
Saabus uus projekt, seekord juba lahtivõetud ja liivapritsis käinud
Uued keredetailid ei sobi kunagi täpselt. Hea tulemuse saamiseks on vaja oskust, aega ja kannatust
Viltuste uksevahede korrigeerimine
Raami lühendamine
Kasti sobitamine
Modern Style Door Handles by Kindig-it Design:
Armatuur enne ja pärast – by SideEffect
Mootori käivitamine
Värvitöökojast tagasi
Nüüd on käes raami kord
Esitulesid liigutab algse vaakumsüsteemi asemel elekter – sujuvam ja töökindlam.
Ühtlane tühikäik
“Lonkav” tühikäik
Originaalis liigutab klaasipuhastite “ust” vaakum – nüüd on seegi elektriliseks tehtud: sujuvam ja töökindlam.
Hea külastaja – lisame siia lähiajal infot jõudumööda juurde.
Hea külastaja – lisame siia lähiajal infot jõudumööda juurde. 🙂
Hea külastaja – lisame siia lähiajal infot jõudumööda juurde.
Hea külastaja – lisame siia lähiajal infot jõudumööda juurde. 🙂
Hea külastaja – lisame siia lähiajal infot jõudumööda juurde.
Hea külastaja – lisame siia lähiajal infot jõudumööda juurde.
Tuleseinale läheb kaks kihti Gladeni mürasummutusmatti Aero Flex + Aero Multi
Hea külastaja – lisame siia lähiajal infot jõudumööda juurde. 🙂
Projektiautode salongi vent/küte on enamasti kehvas seisus – tihendid jms. aja jooksul ära pudenenud, klapid-võllid roostes, kauem seisnud autodel on vendi korpuses tihti olnud ka kellegi pesa või ladu 😉 …et kõik töötaks vaikselt ja laitmatult ning salongi tuleks puhas ja värske õhk, võtame ventilatsiooniseadmed alati lahti, puhastame-korrastame-värvime, paneme uued tihendid ja kui vaja, uue radiaatori.
Hea külastaja – lisame siia lähiajal infot jõudumööda juurde. 🙂