


2008 Suburban 5,3l LC9

1986 Jeep CJ7 LS1 swap

Cadillac HT4100

1968 Cadillac Deville Coupe

1967 Camaro RestoMod

1930 Chevrolet Stovebolt 194 cid engine

1967 Mustang Fastback S-Code

360 AMC

1953 Ford F100

1993 Chevy VAN G20

1971 Pontiac Firebird AC LS6 swap

1965 Rambler Marlin RestoMod

1967 Buick Riviera
Nagu selliste projektide puhul tavaline, selgus lahtivõtmise käigus, et Riviera on oma pika elu jooksul mõndagi kogenud. Aastatele lisaks on oma jälje jätnud ka mingit sorti plekimõlkimine, sest vasak esitiib ja uks pärinevad erinevatelt doonoritelt, parem esitiib poolenisti pahtlist voolitud. Läbiroostetanud kohti on lapitud ameerika kombe kohaselt – kasutades katuseplekki, neete, kruvisid, liimi, paberit ja makroflexi ning määrides kõigele peale paksu kihi roostetõrjet. Kui ülearused kihid eemaldatud, läheb kere liivapritsi ja siis selgub keretööde maht. Ka elektrisüsteem on huvitav tänu aegade jooksul selle kallal toimetanud erinevatele elektrikele. Aga pole hullu, seni on siin kõikidest projektidest auto saanud ja 1967 Riviera on kindlasti seda väärt.
Kere seisukord pärast liivapritsi on rahuldav ja taastatav.
Krunditud kere plekitööde ootel
Plekitöö algus. Kuna küljekarbid on villa ja pähklikoori täis (tavaline asi 😉 ) , tuleb veidi rohkem lahti lõigata

1951 Ford F1
Saabus uus projekt, seekord juba lahtivõetud ja liivapritsis käinud
Uued keredetailid ei sobi kunagi täpselt. Hea tulemuse saamiseks on vaja oskust, aega ja kannatust
Viltuste uksevahede korrigeerimine
Raami lühendamine
Kasti sobitamine
Värvitööd Retro Garage’is. Kuna kruntvärvi all oli roostet, tuli see maha võtta.