![1972 Buick Centurion 455 cid](https://erkkiengineering.ee/wp-content/uploads/2024/05/buick455_1-1080x675.jpg)
![1972 Buick Centurion 455 cid](https://erkkiengineering.ee/wp-content/uploads/2024/05/buick455_1-1080x675.jpg)
![1954 GMC3100](https://erkkiengineering.ee/wp-content/uploads/2024/05/3100_1-1080x675.jpg)
1954 GMC3100
![1956 Buick 322](https://erkkiengineering.ee/wp-content/uploads/2024/01/20231028_145912-1080x675.jpg)
1956 Buick 322
![1958 Cadillac Coupe DeVille](https://erkkiengineering.ee/wp-content/uploads/2023/11/20231014_172311-1080x675.jpg)
1958 Cadillac Coupe DeVille
![L99/LS3+6L80E](https://erkkiengineering.ee/wp-content/uploads/2023/10/20231016_120401-1080x675.jpg)
L99/LS3+6L80E
![1956 Chevrolet Bel Air](https://erkkiengineering.ee/wp-content/uploads/2023/09/DSC_6072-1080x675.jpg)
1956 Chevrolet Bel Air
![1968 Cadillac Deville Coupe](https://erkkiengineering.ee/wp-content/uploads/2023/10/20231020_185159-1080x675.jpg)
1968 Cadillac Deville Coupe
![1967 Camaro RestoMod](https://erkkiengineering.ee/wp-content/uploads/2022/12/DSC_4570-1080x675.jpg)
1967 Camaro RestoMod
![1967 Mustang Fastback S-Code](https://erkkiengineering.ee/wp-content/uploads/2022/11/DSC_4499-1080x675.jpg)
1967 Mustang Fastback S-Code
![1953 Ford F100](https://erkkiengineering.ee/wp-content/uploads/2022/01/DSC_3338-1080x675.jpg)
1953 Ford F100
![1993 Chevy VAN G20](https://erkkiengineering.ee/wp-content/uploads/2021/12/DSC_5361-1080x675.jpg)
1993 Chevy VAN G20
![1965 Rambler Marlin RestoMod](https://erkkiengineering.ee/wp-content/uploads/2021/02/DSC_9976-1080x675.jpg)
1965 Rambler Marlin RestoMod
![1967 Buick Riviera](https://erkkiengineering.ee/wp-content/uploads/2020/11/DSC_0472-1080x675.jpg)
1967 Buick Riviera
Nagu selliste projektide puhul tavaline, selgus lahtivõtmise käigus, et Riviera on oma pika elu jooksul mõndagi kogenud. Aastatele lisaks on oma jälje jätnud ka mingit sorti plekimõlkimine, sest vasak esitiib ja uks pärinevad erinevatelt doonoritelt, parem esitiib poolenisti pahtlist voolitud. Läbiroostetanud kohti on lapitud ameerika kombe kohaselt – kasutades katuseplekki, neete, kruvisid, liimi, paberit ja makroflexi ning määrides kõigele peale paksu kihi roostetõrjet. Kui ülearused kihid eemaldatud, läheb kere liivapritsi ja siis selgub keretööde maht. Ka elektrisüsteem on huvitav tänu aegade jooksul selle kallal toimetanud erinevatele elektrikele. Aga pole hullu, seni on siin kõikidest projektidest auto saanud ja 1967 Riviera on kindlasti seda väärt.
Kere seisukord pärast liivapritsi on rahuldav ja taastatav.
Krunditud kere plekitööde ootel
Plekitöö algus. Kuna küljekarbid on villa ja pähklikoori täis (tavaline asi 😉 ) , tuleb veidi rohkem lahti lõigata
![1969 Mustang](https://erkkiengineering.ee/wp-content/uploads/2022/03/DSC_3566-1080x675.jpg)
1969 Mustang
Modern Style Door Handles by Kindig-it Design:
![1973 Chevrolet El Camino SS](https://erkkiengineering.ee/wp-content/uploads/2019/07/DSC_9073.jpg)
1973 Chevrolet El Camino SS
Armatuur enne ja pärast – by SideEffect
Mootori käivitamine