
1968 Camaro
2 layers of Gladen sound deadener to the firewall: Aero Flex + Aero Multi
2 layers of Gladen sound deadener to the firewall: Aero Flex + Aero Multi
Dear visitor – we will add more information here as soon as possible. 🙂
Auto andmed:
Mark: Oldsmobile
Mudel: 442 Holiday Coupe
Aasta: 1970
KĂĽtus: Bensiin
Mootor: 455 CID
Käigukast: TH400
Võimsus: 450 hp (331 kW)
Pöördemoment: 550 lb-ft (748 Nm)
Legendaarne kollane 442 sai omale uue hingamise ja uue kuue. Lisaks sellele tuli selgroo remont ja mõnede organite vahetus. Pidurite upgrade ja lukk tagasilda. Seda autot on alati saatnud V8 möirgamine koos rohke rehvisuitsuga.
Chevelle´i sai vaadata ka 2014 aastal Haapsalus American Beauty Car Show´l.
Auto andmed:
Mark: Chevrolet
Mudel: Chevelle
Aasta: 1972
KĂĽtus: Bensiin
Mootor: 454 cid
Käigukast: TH350
Võimsus: 450 hp (331 kW)
Pöördemoment: 450 lb-ft (612 Nm)
Kirjeldus:
Auto toodi 2009 aasta alguses North Carolinast. Enam-vähem komplektne ja hea algmaterjal pesuehtsaks muskelautoks. Selle aastakäigu Chevelledel kasutati seeriatoodangu kõige võimsamat mootorit 454 BBC LS6, mis evis 450 Hp. Sellise mootori sai ka Chevelle.
AUTO EHITAMISE LUGU:
Algus 05.03.2012
Chevelle veeres konteinerist välja 20. veebruaril 2009. Auto oli küll ühes tükis kuid mootori rikke tõttu sõiduvõimetu.
Et autost täpsemat ülevaadet saada, tuli see pulkadeks osandada. Kõlbulikud osad läksid riiulisse oma aega ootama ja kere läks liivapritsi alla. Kere seisukord ei olnud õnneks väga hull, aga käsitsi nühkimiseks liiga töömahukas(kallis), sestap sai külastatud liivapritsi. Tagaluuk ja mõlemad uksed olid alt servast päris auklikud. Taastamine oli küll võimalik, aga rahalisel kaalutlusel said need uued tellitud. Samuti läksid vahetusse tagatiivad.
Raam ja sillad 08.03.2012
Kui kere oli maalri käes, oli paras aeg tegeleda raamiga. Seegi sai osandatud viimase mutikani, seejärel puhastatud, värvitud-krunditud ja seejärel uute puksidega kokku tagasi.
Kere värvimine 09.03.2012
Kokkupanek 10.03.2012
Kuna kevad pole enam kaugel ja plaan on Chevellega avakruiisil osaleda, siis tuleb auto kribinal-krabinal kokku panna. Kui esitiivad on maas, siis on mootorile ja kapotialusele suurepärane ligipääs ja töö edeneb kiiresti.
Mootoriks tuleb 454 BBC LS6 võimsusega 450 Hp.
Käigukast on tugevdatud TH350. Stall speed on 2200 RPM
1 3/4 torukolled ja 2.5″ dual väljalase.
Tähelepanelik vaataja näeb viimasel pildil veel ĂĽhte muutust – vinyl top. Autol on olnud originaalis nahk katus, aga eelmine omanik oli selle mingil põhjusel eemaldanud. NĂĽĂĽd saab Velle oma algupärase katuse tagasi. Samas toonis vinĂĽĂĽliga tuleb ka salong: istmed ja uksepolstrid tulevad kreemikas-valged.
Pidurid ja rehvid & veljed 12.03.2012
Kuna auto tuleb mootorit arvestades tänaval sõiduks piisavalt kiire ja võimas, siis originaalis olnud esimesed trummelpidurid tuleb välja vahetada ketaspidurite vastu. SSBC teeb sobivaid komplekte. Lisaks esipiduritele läheb vahetusse ka pidurivõimendi koos peasilindriga. Sobiv komplekt leidus ühe 96 aasta Camaro kapoti alt, mis parasjagu Keila romulas lammutamisele läks.
Loomulikult kuulub sellise projekti juurde kogu uus piduritorustik + uued voolikud.
Rehvid said valitud BF Goodrich’i valikust ja veljed on Cragar’id.
Sisu 29.05.2012
Ma pole kindel, kas see valge katus ja sisu just päris praktiline valik on, aga kuna tegemist on 100% hobiautoga, siis selles kontekstis on see valge mu meelest õige valik ja pilku pĂĽĂĽab kindlasti. Sisu õmbles Argo, SideEffect.ee Edasi las kõnelevad pildid…
Sõit võib alata
AC installation
First build for customer, 2008